Madeleine Dans Le Monde De Couleurs

Madeleine Dans Le Monde De Couleurs

sobota, 30 kwietnia 2011

Album - Holland

Dostałam kiedyś od Anniko op., że wyscrapowałam album i się nim nie dzielę ... . Zmobilizowałam się w końcu żeby go obfotografować i niniejszym popełniam tego posta ;-P Zdjęcia już wcześniej wklejałam ... teraz, w oprawie prezentują się o niebo lepiej.

Album kupiłam jeszcze w Holandii ... wydawał mi się idealny, taki na wskroś holenderski z typowo folkową okładką :



Spojrzenie na grubaska z boku i zoom na zakładkę z porcelanowych koralików :





Wnętrze i zbliżenie na detale :





Zupa marchewkowa Anniko była pyyyycha :





Haga :



Plaża w Scheveningen :



Coffe time :





Amsterdam :













The end :



To oczywiście nie wszystkie strony i zdjęcia ... ale myślę, że najciekawsze ... .





1 komentarz:

  1. ależ se pięknie twarz zasłoniłaś :D super ten album, już sobie postanowiłam, że jak tylko pojadę na jakieś wakacje, to też zrobię album z nich!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy